UA-39839136-1

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

KIRJANSITOJA MESTARI

Ystäväiseni Sari on jo vuosikausia yrittänyt houkutella minua seurakseen kirjansitomiskursseille. Aina on löytynyt tuhannesti tekosyitä olla osallistumatta. Ei muka ole aikaa ja pääsyy lienee silkka laiskuus :) Nyt sitten annoin periksi ja osallistuin 2 päivän kurssille. UPEETA MAHTAVAA mä jäin niin koukkuun . Pieni pääni halkeaa ideoista.  Aion syksyllä aloittaa kirjansidonta kurssin kansalaisopistossa. 


Tämän sain valmiiksi ensimmäiseksi. Aivan sairaan ihana vaikka ite sanonkin!Albumin sitomiseen halusin ehdottomasti käyttää pitsiä vaikka järjen äänet ympärilläni kehoittivat muuta. Ja katkeshan pitsi kerran kun olin liian raju.


Halusin tehdä toisenkin albumin mutta tyystin eri tekniikalla. Nimityksistä en tiedä mutta olkoon selkä B2 .Kangas on Svaneforssin ja raahattu Ylivieskasta asti (n:500km)..  Siunaa mutta olin itestäni ylpeä. 2 aivan upeeta pikkukätösieni tekelettä!! Pitkään , piitkään aikaan en ole kokenut tälläistä onnistumisen riemua..Helppoo ko heinän teko ;)) Tyttäreni jo varasi tuon valkoisen albumin ja tilasi omilla nimikirjaimillaan toisen.


Nämä ihanaiset kassit ja kukkarot voitin Annen arkkikaupan  blogista. Kyllä nyt kelpaa kesäkassia heilutella! 


Töllöttimestä on tullut sarjaa Taivaan Pilarit ja siihenkin olen jäänyt koukkuun..Enkä tietenkään malttaisi odottaa sarjan seuraavia jaksoja..NO nyt ei tarttekkaan koska tyttäreni osti sen boxin mulle synttärilahjaksi! (Ne on vasta elokuussa..) Likka tietää mistä narusta vetää joten saatan tehdäkin hänelle ihka oman albumin..


Tästä on niin peijakkaan mukava jatkaa että ihan sama mitä taivaalta seuraavaksi tulee , minä olen nyt niin itteeni täynnä että ihan hymyilyttää ;))

AURINKOA TEILLE IHANAISET LUKIJANI

18 kommenttia:

  1. Ihania!!! Jösses ku oot taitava! Saat opettaa muakin.

    VastaaPoista
  2. Noniin! Olet syntynyt kirjansitoja! :D

    VastaaPoista
  3. WAU! Ihania!
    Tuon valkoisen minäkin tahtoisin.
    Pitäisköhän harkita kirjan sidontakurssille osallistumista =)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvännäköisiä, niin se vain on että joskus joku harraste kolahtaa vaikka aluksi epäilyttää:)

    VastaaPoista
  5. Voi onpa ihania! Tahtoo itellekin :)

    VastaaPoista
  6. Tiäkkö, pitäis lailla kieltää tuollasten uusien harrastusten esittelyt. Tässä herää houkutukset itellekki noiden töiden jälkeen... ja kun nykyistenki sijoituksen kanssa on ongelmaa niin miten tuonki kanssa sitte kävis... mies jo nytki sanonu, että mun pitäs vuokrata oma yksiö käsitöilleni. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suunnittelinkin jo et pitää HETI rakentaa vintti..oma ateljee ja limaa jo ostin jaa jaa jaa Harmittaa vaan tuo vuorotyö..rajoittaa kurssikäyntejä

      Poista
  7. Aah, mikä hyväntuulen postaus! Upeita kirjoja oletkin tehnyt, ei ihme että ne jo hupenee käsistä. Kelpais kyllä mullekin ;) Vinks, jos joskus haluat järkätä blogissa arpajaiset... Noista vois tehdä vaikka mitä ajatuskirjoja tai vieraskirjoja.
    Onnittelut arpavoitostasi. Ja hauskaa, mulla on kokonaan tuo Taivaan pilarit tallennuksessa odottamssa ja nyt alkoi syyhyttään, että pitäisi katsoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) käväisi omassakin mielessä :))

      Poista
  8. Voit seuraavalla kurssilla tehdä mulle jonkun kivan kirjan :)

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)