UA-39839136-1

tiistai 28. elokuuta 2012

ILLAN VARJOON HIMMEÄÄN

Tavaraan suhtautuminen on pikkasen muuttunut Ilmarin ilmestyttyä. Jotenkin sitä ei vaan nappaa haalia kaikkea kivvaa enää siinä määrin kuin ennen..Tai sitten oon masentunu? Kankaanpään Homeperryssä olis kyllä kiva käydä vaikkakin se on mun mielestä menny tuotteissaan enempi marketti linjaan...ennen sieltä sai ihan oikeeta Riviera Maisoniakin. Mutta jotain kivvaa ostin itelleni kuitenkin
                


Porin Prismassa toimii Lahjatavaraliike Katjamari  Sieltä kiikutin pitkän itseni kanssa taistelun jälkeen..eli IHANAT MÄ HALUUN..ei mulla oo paikkaa..MUT MÄ HALUUN..ihan turhia tommoset..MUT VAAN KYMPIN KAPPALE..  EN OSTA , OSTAN ,  EN OSTA , OSTAN ,,  NO OSTAN!!   Kotona kattelin ettei tänne pihaan oikeen mitään sovi ja jätin lyhdyt lojumaan keittiön soffalle. Pari päivää ne ehti siellä pölyttyä kunnes kukkia sisälle raahatessani huomasin lyhdyille oivan paikan..KUKKAPURKKI!! Toivottavasti ei tullu paljoo juuri vahinkoja. Ja kylläpäs ne siihen sopikin hienosti tunnelmaa luomaan. Kuvista ei ihan saa herkkyyttä näkösälle mutta uskokaa pois upeet on! Paitsi että joskus ostin Tiimarista varmaan 200 "hieman huonosti palavaa" tuikkukynttilää.Ne ei maksanu juur mitään. SuloVileeni ostokset ei aina oo niitä parhaita. Juu ne palaa 28 sekunttia ja se oli sitten siinä. Polttamalla niistä ei eroon pääse joten ne täytyy hävittää kunnan laitokseen :)
         


Työtoverit , ne kaksi :) kävi mua tsemppaamassa MIKÄ OLI IHAN SIKAIHANAA toivat mulle VOIMASYDÄMMEN! Laitoin sen sängyn päähän. Koska jos mukulatkin kasvaa öisin kasvaa mun taisteluvoimatkin :)) Siinä se mulle hymyilee rakkautta ja huolenpitoa. 


Kirjuutellaan
T:B

16 kommenttia:

  1. Ihanat työkaverit, kun toivat voimasydämmen :)
    Lyhtykin on varmaan ihan passeli tuon kukkasen kanssa..
    Voimia tälle viikolle !!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ens viikolla taidan tarvita extravoimat! Mulla on todella paljon ihania työkavereita. 2 tärkeintä poikkes ;))

    VastaaPoista
  3. Olen huomannut, että nuo sulovilen ostokset, eivät aina todellakaan ole niitä parhaita ostoksia....:)

    Aivan ihanat lyhdyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo , niitä ostoksia on vähän siellä täällä..mutta nykyään olen tarkempi :)

      Poista
  4. Hyvän paikanhan sä lyhdyille sitten kuitenkin keksit. =) Hienon näköset.
    Ja upea on voimasydänkin! Mä yritän pistää voimaenergiaa sinne suuntaan tulemaan ajatuksen voimalla, saat varastoon ensi viikkoa varten. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mikään ole niin kekseliäs kuin hömppänainen :) Kiitos enerkioista! Tulee tarpeeseen!

      Poista
  5. Kaunis on sydän! Toivottavasti antaakin voimaa...lämpimät ajatukset ainakin.
    Mä olen muistanut sua joka päivä...rukouksin...yhtä hyvin ois voinu sattua omalle kohalle.

    VastaaPoista
  6. Upeat lyhdyt. Täytyykin poiketa Katjamarissa!=)Mulla on myös aika ajoin paha tuo sulovilen-syndrooma ja sitten pyörittelen vikatikkiostoksia huushollissa kunnes hermostun niihin ja raahaan ne kierrätykseen tai roskiin.;)

    Ihania työkavereita sinulla, sydän pitää sinusta huolta. Jos voisin, antaisin sinulle valtavan voimahalauksen.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mees ihmeessä käymään! Näitä oli valkoisenakin mutta tykkäsin , en tykänny ,tykkäsin näistä enemmän. Mä kyllä tunsin pienen halaus puristuksen :)

      Poista
  7. Vitsit, minäkin haluan nuo tuollaiset lyhdyt. Pitääkin käydä KatjaMarissa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meeppäs hakee ja san että täältä tuli vinkki :)

      Poista
  8. Hyviä vinkkejä sulta saa, tosi hieno lyhty! Homeberryssä poikkesin pari viikkoa sitte, enkä oikein mitää löytäny...sitä muoviroskaa en ymmärrä ollenkaa. Kuule, käytä ne huonot tuikut sytykeruusuihin! Ei mee roskiin turhaa ja sytykeruusut on aiva mahtavia pesän/takan sytyttämiseen. Halauksia minultakin : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säpäs sen sanoitkin! Sytykeruusuihin ja Uulasta käyn kattoos jotain pikmenttiä! Kiitos halauksista

      Poista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)