UA-39839136-1

tiistai 28. toukokuuta 2013

COOLSTUF!!

 Vähänkö nyt panostin poijaan synttäreihin?! Sain testattavaksi COOLSTUF verkkokaupasta pari huippu juttua! JA ihan ite valitsin :) Jos äiti tykkää niin tykkää mukelotkin :)) On mukavaa kun lapsilla on edes pikkasen lapsenmielinen äiti. No ekaks mä iskin silmäni tähän VOODOO nukkeen! Ihanaa saada tökkiä jotakin.Piikitellä. Ihan luvan kanssa.


Tökein siihen valkohomejuustoa mansikoilla! NAM! Huippuhyvä yhdistelmä! JA pitää sanoa et poijaatkin maisto koska ne oli niin makeesti laitettu esille! Sitten kun mansikat oli syöty korvasin mansut viinirypäleillä. Nekin hävis :))


Ja tää!! Äitylin oli PAKKO SAADA! Galaksin makein kakkuvuoka! DARTH VADER!!
VAPISE TERO!!!

 

Mulla kävi vaan niin että! Olin pikkasen innoissani enkä muistanut kostuttaa kakkua ENKÄ täyttää sitä mitenkään! JA seuraava ongelma iski kun en TAASKAAN ollut ajatellut loppuun asti! MILLÄ mä tän päällystän ett se on MAKEE? SOKERIMASSA!!!! JA sekin loppui kesken! Mutta ei hätää siskoset! Koska olen ruudinkeksijäin sukua.. vedin hatusta ja laitoinkin tyhjille reunoille sulatetun valkosuklaan johon oli sekoitettu marianne raetta!


Valkosuklaa mönjää jäi näistä!
R2-D2 silikoonimuotin kuvioista!
Vähän vinksahtanut kuva koska jouduin ehkä nipsauttamaan näpeille VIIMISTÄ robottia lapsosen viedessä!! Näköjään sillä on väliä miltä syötäväksi tarkoitettu tuote näyttää! Koska näistä ei jäänyt muutakuin TIKUT jäljelle!
Ja arvata saattaa että synttärit olivat onnistuneet ;))
 

5 kommenttia:

  1. hehe..aikas kiva et sieki sait kokeiltavia jutskia ;)

    VastaaPoista
  2. Voi jukran pujut, mitä juttuja, hihii :)

    VastaaPoista
  3. Hauska toi woodoo-ukko. Kauhian pieni vaan, täytyy olla joka tökkijälle oma.

    VastaaPoista
  4. Olipas tosi mageet :). Sun sivuja on tosi kiva lueskella :). Mä oon 48-vuotias nainen ja mulla todettiin 2011 Ewing sarkooma eli kasvuikäisten lasten- ja nuorten erittäin agressiivinen syöpä. Mulla on 4 lasta, joista pienin tällä hetkellä 8v. Sun kirjotuksista tulee just se ihana lämpö, mitä ihan se tavallinen normaali elämä sisältää :) <3

    VastaaPoista
  5. Olipas tosi mageet :). Sun sivuja on tosi kiva lueskella :). Mä oon 48-vuotias nainen ja mulla todettiin 2011 Ewing sarkooma eli kasvuikäisten lasten- ja nuorten erittäin agressiivinen syöpä. Mulla on 4 lasta, joista pienin tällä hetkellä 8v. Sun kirjotuksista tulee just se ihana lämpö, mitä ihan se tavallinen normaali elämä sisältää :) <3

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)