UA-39839136-1

torstai 13. maaliskuuta 2014

MAGNEETIN TAIKAA

Moikka
Mikäs olisikaan parempi tapa aloittaa blogin lukeminen kuin kuva peffasta :)
Sain mahdollisuuden yhteistyön merkeissä MAGNETIX-WELNESS magneettikorun kera.
Olen nyt testaillut tehosydäntä ja sen parantavaa voimaa. Yöksi olen lätännyt sydämmen joko takapuoleeni tahi lapaluiden seudulle. Juuri siihen alaselän kohtiille missä ompi särkyä ihan kiitettävästi Paikoillaan on pysynyt! Ja sanoisinko että olempa tainnut nukkua läpi yön vain kahden-kolmen heräämiskerran verran. Ja se on vähän se!



Aikas huomaamaton rintarossi. Tykkään kun saan vaihdella tehosydämmen paikkaa. Nopeaa ja vaivatonta. Olen pitänyt farkkujen taskussa. Siellä kulkee piilossa ja hoitaa samalla nivustaivetta..lonkkaani. Harmittelen vaan kun omistan vain yhden sydämen. Nyt sytojen aikaan on jalkojani riipinyt ihan tuhottomasti. Voisin laittaa molempiin sukkiini sytämmet vaikkapa yöksi.



Entäs se teho.
Väittäisin päässeeni vähemmällä säryllä ja kivulla. Oon jäänyt istumaan ja oottelemaan että koskas tää nyt vaikuttaa ja miten. Ilmeisesti hyvinkin on vaikuttanut koska tovin päästä olen hääräilemässä jotakin.. Eli olen siis unohtanut että minuun koskee.Tässä kohtaa voi tietty miettiä että onkos koko magneettitouhu huijausta? Omasta mielestäni toimii. Mietiskelin sitä lumevaikutusta. Kaikkihan me ollaan yksilöllisiä. Toisten särkyyn auttaa pelkkä purkin näkeminen ja toiset tarttee "suurempia" voimia kipujensa selätykseen. Luin tuon oppaan joka seurasi korua. Paljon vinkkejä sekä tietoa vaikutuksesta esim:aineenvaihduntaan ja solujen toimintaan. Pakko sanoa että uskon tähän! Sydän on minulla jatkuvassa käytössä. Ei aina näkyvissä mutta mukana.
 Legendaarisen Kleopatrankin (huomaa yhdennäköisyys :) ) kerrotaan kantaneen magneettiamulettia , ei pelkästään sairauksien tähden vaan että jotta kauneutensa ja nuorekkuutensa olisi säilynyt.



Yksinkertaisen kaunista




Kiinnittäminen toivottuun paikkaan onnistuu vaivattomasti. Kaksi osainen sydän  "imaisee" itsensä kiinni vaikka välissä olisi paksumpikin vaatekappale. ÄITIENPÄIVÄhän on ihan tuossa tuokiossa. Ite ainakin joudun joka vuosi miettimään mitä antaisin valkovuokkojen kera ihmiselle jolla on jo kaikkea. Voisiko se tänävuonna olla kaunis magneettinen tehosydän? Sydän joka jo muodollaan osittaa sanomatonta rakkautta. Välinpitoa. Taikka ihmetikku




Valtavasti erilaisia tuotteita kaikenlaiseen vaivaan. Migreeni , nivelrikko , selkäkivut , reuma , ruoansulatusvaivat , uniongelmat , ELÄIMET :) Miehillekkin on saatavilla maskuliinisempia tuotteita.
Magneettitikku on mun seuraava ostos. Magnetisoin sillä sitten juomavettäni. Magneettipohjallisetkin kiinnostaisi.
Jos kiinnostuit magneettikorujen parantavasta voimasta ja haluat lisätietoja , tilata äitienpäivä lahjan taikka jopa pitää kotikutsut , ota rohkeasti yhteyttä KAISA HYVÄRISEEN


14 kommenttia:

  1. hätkähdyttävä tuo siun uusi kleopatra luukki. ihanaa että kannat sitä rohkeasti etkä piilottele :) tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaan ookki tosi sexy :)) Pipa päässä sisällä ja saunassa pefletti. Ei ihan vielä ole tottunut päänahka ilmaston muutokseen...

      Poista
  2. Mielenkiintoinen. Rannekoruja olen tehnyt magneettisilla hematiiteilla. E vaan sitten sovi sydämentahdistajan kanssa.
    Lookki sulla onkin lajia"lyhyt kesätukka". Rohkea nainen<3

    VastaaPoista
  3. Mä uskon magneetin voimaan, vaikken viä yhtään omista (kohta varmaan omistan). Olin josain vaiheessa niin niiten perään, että suunnittelin jo jälleenmyyntiäki ;)
    - mitäpä meikä ei myis :D
    Kivuttomia vuorokausia sulle magneetin avulla ja muuteski ♥

    VastaaPoista
  4. Minä olen tuumaillut, että onkohan niistä hyötyä oikeasti - siispä kiitos että kerroit oman kokemuksen :)

    VastaaPoista
  5. Mulla oli samanlainen sydän, jota pidin tulehtuneen olkapään liepeillä. Ja sydämen jälkeen innostuin ostamaan sellaisen magneettityynynkin, jonka päällä koitin torkkua. Ja olen kyllä sun kanssa samaa mieltä siitä, että auttaa. Olkoot sitten lume- tai mikä ikinä vaikutus tahtojaan, mutta minä ainakin uskon noihin.

    VastaaPoista
  6. Mielenkiintoista! Jokaisella meistä tulisi olla noin kova, mutta silti hyvää tekevä sydän rinnassa... tai peffassa. :D auttaisikohan se minuakin?

    VastaaPoista
  7. Mulla on ollut korvikset samaisesta! Kauniit helmet magneetilla.
    Ihana kuulla, jos koet niistä olleen helpostusta sulle <3
    Kesätukka on viilee :)

    VastaaPoista
  8. Jahas, persposken päälle mullekin magneetti?? Kun alaselkä muistuttaa taas olemassaolostaan. Pitäis vissiin kokeilla kun kaikkea muutakin hämpänpömppää(?) tulee kokeiltua :)

    Voi tuota sun kleopatrantukkaas, sää tarttisit saunahatun!!
    Jakselemisiin, muru !

    VastaaPoista
  9. Kuulostaa mielenkiintoiselta nuo magneetit.
    Muistelisin, että joskus aikoinaan magneeteilla hoidettiin mm. matkapahoinvointia, asentamalla ranteisiin...

    Sulle olisi haaste odottamassa tuolla blogini puolella.

    VastaaPoista
  10. Mikreeni ja nivelrikko on täällä vaivana...mahtaisiko todella tehota..hmm...miettimisen arvoinen juttu..:)

    VastaaPoista
  11. Sulla on kyllä niin hyvä sydän, että toivon ton magneettisydämen kipujasi helpottavan. Kanna vaan rohkeasti Kleopatran lookisi!

    VastaaPoista
  12. Minulla myös hyviä kokemuksia magneettisydämestä, mutta onnistuinpa taas hävittämään sen... Magneettitehoa kun on sen verran, että saattaa jonnekin puoleensa vetävään paikkaa jämähtää. Usein pidin sitä ihan ylhäällä selässä ja sain apua niskavaivoihin ja hartiajumeihin. Ja magneettikorut ovat myös kauniita, vaikkei kaikissa tehoa ehkä ole yhtä paljon kuin tuossa sydämessä.

    VastaaPoista
  13. Hei,

    Voitit Kosmetiikkatesti-blogini arvonnassa palkinnon. Onnea :)

    Laitatko osoitteesi sahat@kotiposti.net

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)