UA-39839136-1

maanantai 29. helmikuuta 2016

VOINKO PUKEUTUA KUTEN NUORISO?

 Mitä se sitten tarkoittaa tuo nuoriso pukeutuminen?  Mikä kuuluu nuorille ja mikä vanhoille? Miten sen vaatekaupassa erottaa ja missä menee nuoren ja vanhan raja?
Yhteistyössä Defshopin kanssa sain valita itselleni muutaman vaatekappaleen. Siinä ei nenu kauan tuhissut kun omat suosikit oli valittu. Sitten iskikin se että sopivatko nämä nyt minun tyyliini? Olenko muka ylipäätään sopiva näille vaatteille? Eli omakohtainen ikärasismi iski rajusti. Hetken tuumattua annoin piutpaut tuollaisille ajatuksille! Mikä tai minkälainen vaatekappale on minun päälläni mukava , hyvä , ajankohtainen tai tarpeeksi vanhoollinen on ihan oma päätökseni. Pieni (mukamas) vastarannankiiski minussa hyppi riemusta ensikertaa pääkallopaitaa päälle vetäessäni. Hupparin ja farkkutakin yhdistelmä on niin just mun näköinen... Jes! Siinä on jotakin.. asenne on rock. Defshopilla onkin nyt postikuluton tarjous 2.3 asti! Koodi löytyy tuolta verkkokaupan sivulta.
Defshop on monipolinen Euroopan suurin verkkokauppa, hiphopin ja streetwearin ostoskeidas. Mutta kyllä sieltä meille kaikille löytyy jotakin! Tuotemerkkejä yli 200 esim: Adidas , Nike , Converse , Amstaff , DC , Dr.Martens... hurja määrä eri brändejä..  Naisille ja miehille. Sivustolta löytyy osio jonka avulla voi valita itselleen sopivan koon. Sitä käytin miettiessäni tuon farkkutakkini kokoa ja oikeaan se osui. Säästyin palautus/vaihto toimenpiteiltä vaikka 30 oikeus vaihto/palautukseen onkin. Kaikin puolin näppärä sivusto.

Valitsin teille joitakin (valtavasta valikoimasta)omia suosikkejani:


Sitten siihen mikä saa minut "voimaantumaan"  THUG LIFE (paita ja huppari) farkkurotsi SIXTH JUNE








Ok. Nyt mä lähen joogaamaan

10 kommenttia:

  1. Sä oot Niin rock!!!!!!! Kuule, mä pukeudun kuin teinit ja oon ihan ylpeä siitä :D. Eikös me neljäkymppiset saadakin olla vähän teinejä jo ihan luvalla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja varsinkin näin melkein 50v voi keikkua pääkalloissa ja niitti bunkkereissa :) Kun ei tuo mielikään vielä ala taipua valssin tahtiin :)

      Poista
  2. Onneksi uskalsit tilata, on meinaan just eikä melkeen sun näköset vaatteet!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevät tulee keikkuen ja pääkallo heiluen :) Kiitos Kati! Enkulit tallella!

      Poista
  3. IIIIK miten ihania vaatteita ja niin sinua niin sinua.

    Minäkin olen ikinuori ja vaikka olen iäkäs, kaikki ystäväni ihmettelisivät jos pukeutuisin ikäni edellyttämään tätilookkiin. Mielestäni vaatteet kuvastavat ihmisen luonnetta ja onkin valittava ne vaatteet mitkä on aatteet ja missä viihtyy itse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaatteet , vaatteet on mun aatteet :)... Olihan tuolla paljonkin mun näköisiä juttuja ja meiän poikain mutta nyt olin itsekäs ja tilasin vain itselleni! Nää on NIIN mua!!

      Poista
  4. Rock rok rok! :) Toisaalta ikä hiukan vaikuttaa pukeutumiseen jollakinlailla. Mutta jokainen kuitenkin oman tyylin ja persoonan mukaan.
    En mä ainakaa noista sun vaatteista sanois että olisit muka niihin liian vanha, ei todellakaan. Noissa on asennetta! :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja vaatteita ja minusta jokainen saa pukeutua niinkuin itse tykkää =)

    VastaaPoista
  6. Vitsi toi farkkurotsi on magee!!

    VastaaPoista
  7. Noi housut missä koira (y) ja vautsi tota farkkutakkia, sopii sulle hyvin! ;)

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)